Gå til innhold

Vil ha avklaring ang Microgynon

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mer eller mindre hormoner?

Å er det noen som vet om denne erstattet Follimin?

Grunnen til at jeg spørr ( å starter ny tråd å har større sjangs å få svar på det jeg spørr om) er at jeg ble rett å slett deprimert å helt borte av Microgynon, å regnet med jeg ikke tålte p-piller i det heletatt. Er det seriøst MER hormoner i denne en normale? ÅÅÅh håper på det så jeg kan teste ut andre p-piller med mindre hormoner!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer hormoner, se svaret mitt i en andre tråden.

Jeg fikk denne fordi jeg trengte mer hormoner og fikk det da inn med te-skje.

Skrevet

Det forklarer jo alt!

Merket det ikke selv før jeg sluttet med pilla at hele verdenen min ble annerledes, visste ikke selv på pilla at jeg var humørsyk, deprimert osv. Merket det når jeg slutta jeg....

Skrevet

Mer hormoner i de.

Skrevet

Åh, det var bra at dere skrev det nå. Jeg skal til legen strax. Går på Microgynon, men jeg trenger da for i he...... ikke MER hormoner!!!! Fins Follimin lenger eller?

Skrevet

jeg har ikke hørt om de pillene.

jeg har testa ut:

yasmin

microgynon

diane

trionetta

marvelon

synfase

cerazette

nuvaring (p-ringen)

p-plaster

nuvaringen er det lite hormoner i hvertfall

Skrevet

nei follimin er ikke i produksjon lengre, jeg ble automatisk satt over på microgynon for de skulle visst erstatte follimin. Da jeg slutta på pilla å tenkte over livet mitt årene før så kom jeg frem til at nøyaktig da jeg startet på microgynon startet jeg å se så mørkt på ting når livet egentlig var helt greit.

Skrevet

Microgynen er det p piller med misnt hormoner , neste er minipiller, veit ikke hva de heter.Jeg tåler ikke p piller, men brukte microgynon da jeg var 16+ noen år..Har senere prøvd de igjen, men da tålte jeg ikke hormoner i det hele tatt.Fikk beskjed om at disse var det svakeste p pillene på markedet, men det er 2 år siden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...