1prinsesse+1i magen Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Nå har jeg vært forkjøla i 1,5 uke. Forkjøla høres ikke akkurat alvorlig ut, he he..men jeg har vært heelt slått ut, t.o.m. sengeliggende et pr dager. Har hatt feber i mange dager, hver kveld stiger temperaturen. Er potte tett, og bihulene er super såre og vonde. Er også helt utslitt og vond i kroppen nå, etter å først hatt influensa og nå veldig forkjøla. Venter liksom på at det skal slippe taket, men sitter her med såre øyne, vonde bihuler og litt feber, og kropp som verker. Noen råd for å få forkjølelsen til å slippe tak??? Også har lillemor blitt syk nå også, oppkast og feber. Noen råd til bra mat/drikke å fylle en tom, vond mage med?? For til nå har hu bare klart å holde på litt te..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 legen min sier alltid når mine barn får forkjølelse og ikke vil ha i seg noe at gi de eplemost og farris så får de i seg noe av det kroppen trenger. men jeg har vært veldig plaget etter jeg fikk siste barnet mitt for snart 6 mnd siden. fikk bihulebetennelse til slutt som varte og rakk i litt over 5 mnd, prøve alt siden jeg ikke fikk antibiotika, så til slutt prøvde jeg akupunktur som siste løsning og det virket for meg. tok to uker fra jeg prøvde til det forsvant, jeg prøvde bare en gang men det holdt for meg, syns det gjorde vondt og jeg prøvde bare 4 nåler i ansikt og 4 på hver fot. har ikke vært plaget siden, men fysj den oppryddingsprosessen var ikke noe fint syn eller smak. vet forkjølelsene nå kan sitte utrolig lenge men sjekk at du ikke har fått en bihulebetennelse de kan sitte utrolig lenge. smittet gutten min flere ganger, brukte sprøyte som jeg fylte morsmelk i for å prøve å hindre oppblomstring hos han, og saltvann hos meg og annen spray som jeg ikke husker navnet på. gutten min ble også veldig plaget met øyekatarr og røde øreganger når jeg var syk, huff var tøft å smitte han gang på gang. til lillemoren din som kaster opp så ikke gi noe mat før hun ber om det selv, gir du det før så irriterer du bare magen hennes, gi kokt vann, eplemost og farris, smootie hvis hun klarer siden den er lett å få opp ingen klumper, ellers må en bare ta tiden til hjelp, sove mye, drikke mye, stikkpille hvis feberen er for høy og omsorg og kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå