flypapir Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 At én kynner holder på to timer i strekk eller at du har kynnere i to timer i strekk?! Jeg vet hvertfall at det er ganske vanlig å ha hyppige kynnere noen timer i strekk. Har det titt og ofte her hvertfall, med noen minutter mellom hver... Slitsomt, men godt for livmoren å trene litt...
kei80 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 At man har kynnere i to timer i strekk:) Ligger her og hjelper lite å stå og gå,vondt det å siden babyn ligger så langt ned i bekkenet.Vært på føden to ganger nå for å sjekke om det er noe på gang pga disse smertene og nedpress..men alt var lukket og i skjønneste orden på lørdag hvertfall.. Hadde ikke kynnere som jeg kjennte til med nr 2,helt anderledes med nr 2.. Er det rier blir det vel vondere regner jeg med,bare litt skvetten siden jeg har styrtfødsel bak meg og er i uke 32. Takk for svar:)
Mayken Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er også plaget med dette. Jordmor sa at det var helt normalt. Man får gjerne mer kynnere når man er 2.gangs fødene. Jeg har holdt på med tette og jevne kynnere i flere timer før det går over. Hun sa at det kunne være modning så jeg skal følge ekstra godt med og ikke nøle med å ringe føden hvis jeg er i tvil om noe kan være på gang. Men hittil så har det bare vært kraftige kynnere, ubehagelig, men ikke direkte vondt.
kei80 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2009 kanINA*og spira*:Tusen takk for delt erfaring og svar.Unner ingen det her men.Får pent holde ut de siste ukene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå