*LillaMeg* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Kan man ha el selv om man ikke får så masse slim? Eller omvendt, kan man ha slim uten at det er el? Og kan man ha el selv om det ikke gir utslag på sånn el test?
maizi Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hei hei. Jeg er ingen ekspert på dette men kan svare deg så godt jeg kan. El slim varierer i form og mengde fra person til person og ofte fra syklus til syklus. Beskrivelsene man leser om er ofte generelle og passer ikke for alle. Man kan vel ha el uten at el testene får fanget det opp. Noen har kort LH stigning (det som el måler) og om man da ikke "treffer" på målingen kan det være du ikke får målt det. Da kan det være lurt å måle to ganger i døgnet istedet for en. Jeg selv hadde ikke el før dag 16, selv om jeg hadde alle "symptomene" på dag 14. Det lureste du kan gjøre er vel egentlig å tempe samtidig som du el tester. Da vil du dobbeltsjekke det. Trenger jo ikke å gjøre det hver gang, men bare for å se at du faktisk har el. Er visst også ikke helt uvanlig at man ikke har el hver syklus.... Lykke til med el og spire!!!
*LillaMeg* Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Hmm.. Hva er egentlig tempe da? Hehe... Ikke alltid like lett.. Jeg håper jeg har el, og at jeg har testet feil.. Takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå