¤A-09¤ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er bare 24+3, men i dag når jeg skulle ta på meg samme bh som jeg hadde i går, så jeg at det hadde kommet en middels stor flekk som var størknet. Dette kan jo ikke være noe annet enn melk? Fikk litt "sjokk", for synes det virker tidlig, men skjønner jo at det ikke er farlig. Puppene mine har vokst EKSTREMT (synes iallefall jeg og sambo) siden starten av graviditeten. Er det noen som vet om tidlig "melke-lekk" kan tyde på at jeg kommer til å ha masse melk når gullet kommer, eller har ikke dette noe å si? Noen med erfaring? Ble litt nyskjerrig på dette, så litt mange spm. Håper noen kan svare:-)
Lykke X 4 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Ja, du kan lekke melk allerede. Jeg lakk tidlig (rundt den tiden) med førstemann. Men ikke fullt så tidlig med nr. 2. Har ikke hatt noe å si for produksjonen her i allefall, har hatt normal prod.
Elisan Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er begynnte å lekke litt melk i uke 23. Lekker ennå, men ikke like mye hele tiden. Jeg merker det om natten hvis jeg ligger på siden og hvis puppen kommer litt i klem. . Jeg har sånne store sminke- pads i bh-en om dagen på jobb så det ikke skal komme igjennom. . Jeg veit ikke om det tyder på mye melk eller ikke jeg. . . . Kunne godt tenke meg å få svar på det spørsmålet selv også :-)
snuppene 09 og 11 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 har lekket fra puppene mine i flere uker allerede. er 22 uker på vei nå, og har vel vart en mnd ca at det lekker fra puppene. er første graviditet. om det har noe å si for produksjon ved amming vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå