Gå til innhold

Da har jeg vært hos gyn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært hos gyn det vil si, vi har vært for Sindre og lillemann ble med de også så gyn fikk se den flotte gutten han hjalp oss på vei med sist.

tok blodprøver: blodsukker, stoffskifte, vitaminer og hormoner. viser blodprøvene noe på blodsukker eller stoffskifte skal jeg kanskje begynne på metaformin eller lignenede.

innevendig ul viste lite oppbygde slimhinner og fine eggstokker heldigvis.

så nå begynner jeg på primolut i dag det skal hjelpe meg å få en kunstig fremstil mensen. så på dag fire av mens så begynner jeg på dobbel pergo i tillegg til alle vitaminene vi tar .

skulle vi ikke lykkes innen 3 måneder så skulle vi komme tilbake å se hva vi gjør videre..

deilig å vite at ting går fremover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du har fått vært hos gyn.og sjekka opp litt!Det er sikkert godt å få gjort det for da vet du at ting er under utvikling og du kan gå videre på en måte:)

Og det er helt riktig at Metformin senker blodsukkeret.Jeg har fått diagnosen diabetes type 2(dvs at jeg er kost regulert med tabl).Og tar 1 tbl til hvert måltid.Begynte med dette 1 okt-08 og noen her inne mente at Metformin ga kraftigere EL.(Har ikke funnet noe dokumentasjon på det ennå,men mulig det stemmer)

Også tar jeg masse vitaminer som:

-Møllers dobbel

-Sink

-Vitamineral

-C-max 200 mg

-Jern

-Folat

Og til slutt drikker jeg Solvipect slimløsende hostesaft under EL og blåbær/druejuice som gir masse antioksidanter.

Så nå håper jeg på pos test om noen få dager.Men uansett så vet jeg med sikkerhet at dette hjelper,for denne "oppskriften"her har jeg blitt gravid på 2 ganger!!

Så nå får du bare ut å handle deg vitaminer,så håper jeg du får en ny spire snart!

Lykke til:)

Skrevet

Så spennende!!:) Godt å høre at det så bra ut på ul.

Håper spira sitter innen 3 mnd!:) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

hei mollemor-79

dette er den oppskriften vi bruker. den funka for oss sist gang å etter å ha gitt den videre her inne er det mange som er blitt gravide på den:)

2 vitamin E kapsler

2 sink tabletter tas av begge to

2 wild yam kapsler

1 multivitamin

1 folsyre

når det kommer til metaforminen så er det i så tilfelle for å hjelpe meg å gå ned i vekt. for jeg har enda ca 20 kg igjenn etter forige svangerskap.. på grunn av pcos så er det så vanskelig å miste di kiloene at fy... å ved vekttab så mener legene at du får kraftigere el på grunn at økt hormon masse mot minsket kropps masse...

Skrevet

*dreamer* 27pp

hei og tusen takk for det <3

har dere kommet noe videre? fått time til utredning??

Skrevet

Sambo skal levere prøve i februar, så ringer jeg gyn når vi får svar på den. Går til privat gyn, så får time med en gang:) Hadde vært såå koselig om vi gikk gravide samtidig denne gangen<3

Skrevet

ja det hadde det virkelig <3

krysse fingrene for at alt er som det skal å at dere bare får en liten puff som gjør den store forskjellen :)

Skrevet

Så flott at hjulene er i gang igjen:-)) Håper det klaffer for dere fort nå!!

Jeg har vært borte i en uke nå og hadde jo da såklart EL så denne pp blir det nok ingen klaff:-(( Typisk det når dette var 1 pp etter SA og at man da skal være ekstra fruktbar....

Kanskje neste pp??

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...