Gå til innhold

eg kasta mannen min ut i går

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok han til bake igjenn, med løfte om ekteskapsrådgiving, og trussel om at han skulle knekke naso mi, og at han skulle ha ungene. eg vill heller vere gift med han enn å bare se ungene anna hver helg.

så eg tok han til bake igjenn, det gikk bedre ut på kvelden. men me trenger seriøst hjelp. hvem skal vi kontakte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se at kjærligheten blomstrer:-)

Skrevet

Ring Kirkens familiekontor eller kommunen du bor i, de vet.

Men hvordan kan du velge å bo sammen med en som truer med å knekke nesa på deg? Psykisk mishandling er ofte like vondt som den fysiske...

Tenk på deg selv og barna dine - de fortjener foreldre som tar ansvar for seg selv.

Lykke til

Skrevet

takk. han var veldig sint, det var etter eg hadde kasta han ut.

han er egentlig veldig snill, men veldig ansvarsløs, så eg blir veldig lei av han i perioder. men i går hadde eg fått nok rett og slett. nå har han oppført seg som en guttunge så heise lenge at eg er lei

Skrevet

Han der kan umulig være "egentlig veldig snill".

Få opp øynene!

Dessuten kan jeg ikke skjønne at han hadde orket å tatt seg av ungene - trussel for å få deg til å bli.

Skrevet

tenk deg godt om ,alt sånt går utover barna dine.Selv var jeg gift med en mann som brukte stoff ,det tok meg 6 år ,fordi jeg var dum og trodde alt skulle ordne seg ,men nei .Jeg har en sønn på 19 år som fortsatt sliter og faren hans døde for 9 år siden.Kom deg vekk med barna fort som F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...