Gå til innhold

Engstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 8 og syns jo det er kjempe flott men går stadig rundt og engster meg for om den vesle der inne veks og har det bra så klarer ikke slippe jublen løs. Får jo ikke sjekket der før ultralyd som er leeeeeenge til. Noen andre som har det på samme måte? Vil en miste evt svangerskapssymptom dersom barnet slutter å vokse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har hatt det på samme måte helt fra begynnelsen. Er nå i 10. uke. Jeg har bestilt privat UL og skal dit til fredagen, og håper på å få se en liten sprellende laban der inne ;) Jeg har 3 bekjente som har hatt MA så jeg må si jeg blir litt paranoid av det..

Skrevet

en tidlig ul er nok lurt. tok det med nr 1 og skal også ta det denne gangen:) lykke til, alt går sikkert bra:)

Skrevet

Jeg er også veldig bekymra. Og jeg er bare 5+3 på vei... Kan ikke huske at jeg tenkte så mye på det i de to andre svangerskapa mine. Vi krysser fingre for oss selv og alle andre :)

Skrevet

Man kan miste symptomer om embrio slutter å vokse, ja. Har ei venninne som opplevde akkurat det. Om det alltid vil være sånn, eller om symptomene kan fortsette, vet jeg ikke.

Du burde snakke med legen din om at du er så bekymret! Det er jo ikke bra hverken for deg eller spiren!

Sannsynligvis svømmer den rundt der inne og har det som plommen i egget! :)

Skrevet

Er også gravid i uke 8 og har det som deg.. på en måte tror jeg ikke på det. Men jeg har masse symptomer, ømme bryster gått opp en cup i bh, murringer, tretthet og kvalm og sulten om hverandre... Tror di aller fleste har det sånn. Men om du er urolig skader det jo ikke å få en tilig UL. Har også vurdert det. Når har du termin? vi er sikkert så noen lunde likt:) Har 27. aug

det går nok bra skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...