jejeje Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er 39+4 og siden i går kveld så har hele gravid magen min vært vondt og øm. Hvis jeg tar/trykker på den så er det ømt og vondt. Kjenner det ellers også? Noen som vet hva dette er? Ville dere sjekket med føden?
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har det også slik, og som jeg har forstått det er livmora som er øm etter å ha vokst såpass mye som den har osv:) Tror ikke det er farlig, men for all del, føler du du må, ringer du føden og hører:) De er der for en grunn, for å hjelpe oss med hva vi måtte lure på
mammaen til 2+1 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Er den myk eller hard? Jeg ble innlagt med øm mage for noen dager siden.. Da var det også vondt baki ryggen. har ikke funnet utav det enda.. men jeg vet det er en infeksjon på gang i kroppen.. du bør ringe uansett.. dersom den er hard kan det være farlig.
tullla Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har også fått beskjed om å si fra dersom jeg har smerter i magen. Er tredjegangs og har ikke hatt vond og øm mage noen gang..
minimee->Trym Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Har også merket at jeg til tider har ganske støl/øm mage, og vondt i ryggen. Var hos legen for noen uker siden pga dette, men de konstaterte med at det bare var pgs livmora og ungen som vokste så pass fort. Det var faktisk så ille at jeg ikke klarte å stå eller sitte skikkelig. Har noen dager det slik nå også, men så lenge jeg merker ungen har det bra så har jeg ikke bekymret meg noe særlig for dette. Man må jo føle litt på det selv også, og ikke gå rundt å bekymre seg. Dersom du er usikker så bør du kanskje ta en telefon??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå