3b@rnsmor-30* Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 og må man ha høy crp for å ha det?? regner ikke med det egentlig.. for bakterielt er jo over 50 på crp så vidt jeg vet.... er ikke i form.... hoster slim (begynte med tørrhoste til jeg kasta opp i jula, var hos legen sist uke og ikke noe lyder.. men crp på 17 som ikke er så høyt.), jeg er helt slapp - ikke noe energi.. og vondt i nakken og skuldre/armer. i går kveld orket jeg ikke holde hodet oppe engang.. så måtte gå og legge meg før ni på kvelden for det verket så fælt... er så sliten at jeg kaster opp.. og er ikke kvalm, ikke rar i magen.. og er 15 uker på veg i svangerskapet så er ikke derfor jeg kaster opp heller.. har fått legetime seinere i dag.. så håper å få sjekka alt da..
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2009 spent på hva legen sier... uansett så er jeg jo ikke i form... leste litt på lommelegen.. og mye av symptomene passer jo.. bortsett fra at jeg ikke tror jeg har feber da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå