Gå til innhold

Må vi kjøpe ny barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 2,5 år som fortsatt sover i barnehagen på dagtid, og derfor opptar den vogna som vi kjøpte ny den gang han ble født. Nå venter vi en jente i mars/april og har behov for vogn hjemme.

Noen tips om hvordan vi skal løse dette uten at det blir altfor dyrt? Kan det være en løsning å kjøpe en ny sportsvogn til storebror slik at vi kan bruke duovogna hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres som en god plan! vi har GT safari til gutten vår, den skal han bruke i barnehagen.. vi betalte 1999 på deal.no, du kan sikkert få den brukt også!;)

Skrevet

først vil jeg si at de har mye fint på finn.no

så kan det hende at storebror slutter åsove på dagen til sommeren. så å kjøpe ny vogn er kansje ikke tingen. men så er det de som sover på dagen til de er 4år. så en vet jo ikke.

men å kjøpe en sportsvogn til storebror vil han bli stolt og glad over så er det ille den lille som får alt som er nytt heller. tenker litt på å få lov å værestolt storebror.

vi har bare sprotsvogn som sove vogn til guttungen,vi klarte å selge den kombi vogna vi hadde til han før jeg ble gravid. så vi valgte å kjøpe en vogn til den lille da.

Skrevet

Hei!

Vi har funnet ut at vi skal kjøpe en gt safari tvillingvogn, vår gutt kommer til å være litt over 2 år. Jeg er veldig mye ute og går tur, og mini skal være i barnehagen bare 60% i året som kommer.

Jeg tror du må vurdere litt hvor mye han kommer til å bruke den fremover. Du kan finne mange fine brukte søskenvogner på finn.no etc.

(vi har en simo kombi som startvogn, og en emmaljunga sportsvogn som blir brukt i barnehagen) Kommer til å bruke simoen når jeg er alene hjemme med baby, men gt `n kommer jeg til å bruke når mini er hjemme sammen med oss. Selger nok simoen etterhvert tenker jeg)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og jeg regner med at din sønns barnehage har mulighet for at barna kan sove innendørs. Hva med å venne ham til å ta midt-på-dagen-luren inne? Flere av "innesoverne" i min barnehage er rundt 2 år gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...