crohna 1+apriljente:) Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har en gutt på 2,5 år som fortsatt sover i barnehagen på dagtid, og derfor opptar den vogna som vi kjøpte ny den gang han ble født. Nå venter vi en jente i mars/april og har behov for vogn hjemme. Noen tips om hvordan vi skal løse dette uten at det blir altfor dyrt? Kan det være en løsning å kjøpe en ny sportsvogn til storebror slik at vi kan bruke duovogna hjemme?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Det høres som en god plan! vi har GT safari til gutten vår, den skal han bruke i barnehagen.. vi betalte 1999 på deal.no, du kan sikkert få den brukt også!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 først vil jeg si at de har mye fint på finn.no så kan det hende at storebror slutter åsove på dagen til sommeren. så å kjøpe ny vogn er kansje ikke tingen. men så er det de som sover på dagen til de er 4år. så en vet jo ikke. men å kjøpe en sportsvogn til storebror vil han bli stolt og glad over så er det ille den lille som får alt som er nytt heller. tenker litt på å få lov å værestolt storebror. vi har bare sprotsvogn som sove vogn til guttungen,vi klarte å selge den kombi vogna vi hadde til han før jeg ble gravid. så vi valgte å kjøpe en vogn til den lille da.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hei! Vi har funnet ut at vi skal kjøpe en gt safari tvillingvogn, vår gutt kommer til å være litt over 2 år. Jeg er veldig mye ute og går tur, og mini skal være i barnehagen bare 60% i året som kommer. Jeg tror du må vurdere litt hvor mye han kommer til å bruke den fremover. Du kan finne mange fine brukte søskenvogner på finn.no etc. (vi har en simo kombi som startvogn, og en emmaljunga sportsvogn som blir brukt i barnehagen) Kommer til å bruke simoen når jeg er alene hjemme med baby, men gt `n kommer jeg til å bruke når mini er hjemme sammen med oss. Selger nok simoen etterhvert tenker jeg)
Basmira Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg jobber i barnehage, og jeg regner med at din sønns barnehage har mulighet for at barna kan sove innendørs. Hva med å venne ham til å ta midt-på-dagen-luren inne? Flere av "innesoverne" i min barnehage er rundt 2 år gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå