Gå til innhold

Hvis du hadde vært overvektig og gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ca. 5 mnd. på vei, og noen hadde sagt til deg når de fikk vite det "Åh, det så jeg ikke. Ikke så lett å se på deg siden du var litt stor i utgangspunktet."

Hadde du blitt sur da? Selv om du vet selv at du er stor og magen ikke tuter rett ut som på en som er tynn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ikke sur:) Og ja, jeg er tjukk og vet det!

Skrevet

Tja, det var jo litt rett fram og ufint å si... MEN jeg er også overvektig, helt selvforskylt, og får bare innse at jeg ikke ser ut som en sylfide med en bolle på magen ;-)

Skrevet

Nei, ikke sur, det er jo sånn det er, ikke alltid så lett å se når det er noen ekstra kilo der fra før...

Skrevet

nja, jeg fikk beskjed fra min JM at jeg "litt lav for vekta mi" når jeg var på mitt mest høygravide, og da ble jeg DRITSUR! for jeg hadde nesten ikke gått opp i vekt annet enn masse fostervann og generelt vann i kroppen, jeg hadde faktisk blitt mye smalene rundt lår, hofter armer osv. men jeg hadde verdens største gravidmage med tanke på at det kun var en der inne! slet veldig med mye fostervann, vann i kroppen, stooor livmor osv, men det så hun ikke sammenhengen i...

hehe, nå i ettertid vet jeg jo at hun hadde rett, jeg var jo tung i forhold til høyden min, men det var jo fordi jeg høygravid og hadde mer vann innabords enn titanic når hun snak.... men det retta fint på seg når jeg var inne hos legen på føden, for han sa at jeg så fabelaktig ut, nydelig gravid, og det varmet godt:) hjalp veldig når en kjekk lege sa jeg var pen gravid, for jeg følte meg som en flodhest på anabole steroider.... hehe, hormoner på tur ;)

Skrevet

Hun mente sikkert ikke å såre deg.Jeg syns det va en frekk kommentar og jeg hadde nok blitt litt lei meg.

Skrevet

hvis man ikke ser gravidmagen så ser man den ikke... finnes mange grunner til det....

jeg var tynn som en strek da jeg var gravid, og fikk ikke mage i den grad at folk kunne tro jeg var gravid før jeg nærmet meg sju mnd på vei, men i månedene før var det mange som på ulike måter kommenterte at jeg var blitt litt "rundere i kantene"... aldri blitt sur for det, at folk er ærlige er vel ingen uting???

Skrevet

Er en jente jeg veit godt hvem erm ser henne flere ganger i uka og i sosiale sammenhenger. Møtte hu på plantasjen med en baby og spurte om hun var barnevakt.Neida hun hadde født for 1 uke siden.Og jeg hadde sett hun 2 uker før det.La ikke merke til at hun var gravid engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...