Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. kansje litt dumt spm. men når er det normalt at magen "synker" fikk høre i dag etter litt kynnere, kvalme og BT-fall at magen min hadde sunket, og at dette var noe som skulle skje ca 3 uker før fødsel. dette var noe læreren fortalte meg, som har 2 barn fra før.. er det tilfelle?

er litt små engstelig pga at jeg har en og en halv måned igjen til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har jeg 9 dager igjen til termin og magen min har ikke sunket enda så tror ikke du trenger å beskymre deg for det.Når jeg var på kontroll i rom julen så sa legen at om jeg ikke ønsket å føde før nyttår burde jeg ta det med ro og sant nok hadde mye kynnere og maserier i de tider men alt har roet seg igjen. Men nå kan bebisen bare komme synest jeg.....

Skrevet

Det er nok bare tull:-) Er veldig forskjellig når magen synker, for noen skjer det tidlig, og for andre sent. Min sank i uke 32, og jeg er nå 40+3, og her er ingen baby! Så ikke tenk noe på det :-)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hva mener dere med at mage synker????

Skrevet

okey=) tuusen takk for svar:) magen ligger veldig høyt oppe under ribbeina ei periode i svangerskapet. men på slutten så skal magen ned, (altså barnet legger seg lenger ned i bekkenet) dette skal skje mot slutten av svangerskapet... vi merker ikke så mye til det selv. men når andre sier det til deg så ser du det kansje:) lykke til jenter og nok en gang takk for beroligende svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...