Gå til innhold

Har dere hatt problemer med dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139428077

 

Mulig jeg er litt fjern, har ikke fått med meg at dette har vært mulig...og i flere uker tydeligvis.

Synes det er ganske skummelt da. Det står tross alt fullt navn, adresse og mail på personopplysninger så hvis noen får tilgang er det mye rart man kan gjøre med kun få personlig opplysninger.

Fikk plutselig litt mindre lyst til å være en del av dib/bam.

Synd at det skulle skje, for det er hyggelig å slå ihjel litt dødtid her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke fått med meg dette, litt skummelt hvis noen skulle være ute i skumle hensikter.

 

Men tror ikke dette har skjedd på BAM, og siden det er her jeg pleier å være kommer jeg til å fortsette.

 

Men, de må jo fikse opp i saker og ting.

Skrevet

Har ikke hørt noe om dette før. Og heller ikke opplevd det.

 

Men det har jo vært andre problemer inne på bam og de andre sidene. Håper de får fikset opp i alt.

 

Og særlig slike ting som går på personvern, det er jo skummelt hvis det ikke er som det skal være!!!

Skrevet

Har lest artikkelen i VG og synes jordmor Siri har en altfor slapp holdning til dette! Som flere påpeker burde nettstedet vært stengt med det samme problemet ble oppdaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...