Gå til innhold

Da har jeg også blødd gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men bare littbitt.. Oppdaget det etter sex i går,men det var "gammel" blod så har ikke noe med sexen å gjøre... Har ikke kommet noe mer så regner med at ikke det er noe farlig... Får bare krysse fingrene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blödde ett par ganger i löpet av min förste graviditet. Så ikke sikkert det er noe farlig

Skrevet

Tror ikke det jeg heller.. Blødde litt i sist svagerskap jeg også,men skal ta det litt med ro i noen dager,sånn for sikkerhetsskyld....

Skrevet

Jeg har mistet to ganger og har en gutt på tre, de gangene jeg mistet økte blødningene ganske rask på når de først var kommet.

blødde litt når jeg gikk med junior også- men det var mer en "isolert" blødning.

Det er veldig vanlig å blø litt i svangerskapet- en lege jeg snakket med mente det nesten var å sammenligne med litt neseblod- livmoren har såpass mye mer blodgjennomstrømning i svangerskapet enn ellers at det er fort gjordt at det blir en liten blødning.

Skrevet

jeg hadde også en liten blødning nettopp. fikk komme på tidlig ul og så et lite embryo med et bankende hjerte samme dag. det er visst ganske vanlig å blø litt forsto jeg på gynekologen. hun mente blødningen min skyltes brist i et blodkar på livmortappen. Jeg blødde friskt blod. krysser fingrene for at det går bra med oss begge!

Skrevet

Jeg blødde en god del friskt blod en gang med min første, og det gikk helt fint. Hadde småblødninger/gammelt blod andre gang og det endte i MA dessverre. Nå er jeg 7 uker og har hatt både gammelt blod og litt friskt, venter på svar på HCG prøve på onsdag for å se om alt er ok. Blødninger er ganske vanlig, men veldig kjedelig og vanskelig å sammenligne tror jeg, for det er mange ulike årsaker. De sier det er viktig om man har smerter samtidig, men jeg vet ikke. Da jeg mistet i MA hadde jeg knapt noe vondt. Litt mensmurring bare, men mye mindre enn i første svangerskap der alt gikk bra...

Skrevet

Jeg hadde litt blødning på fredag.

Ringte til legen bare for å høre hva de sa.

Da fikk jeg beskjed om å komme til legen i morgen for å sannsynligvis ta en GU... Kan de finne ut mye ved en GU? Om det er noe som ikke stemmer liksom?

Skrevet

Kan ikke skjønne hva de skal se på GU, utenom at livmoren er lukket og at den har vokst. Min lege ville ikke se på meg nå. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg blødning og en lege tok GU Ikke min fastlege) og sa alt så bra ut. To uker senere oppdaget vi MA, som hadde skjedd før de to ukene. Så legen tok altså feil.

Be dem om å ta HCG for å se nivået, og så en ny etter noen dager eller en uke. Eller tidlig ultralyd hvis du er så heldig.

Skrevet

du kan jo spørre om henvisning til tidlig ul? det fikk jeg når jeg hadde blødning nå nettopp. tror ikke de kan finne ut så mye ved å ta GU nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...