Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 For et irriterende program !!! Er vel ikke så rart at ingen gidder å ringe inn til den masegubben !!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hater det programmet og de irriterende folka!!!!!faen altså....må bytte kanal hver gang de kommer på. irriterte meg over de på slutten av svangerskapet...hormonbombe ja!!!da jeg kom inn på føden med vonde rier,hørte jeg det programmet sto høyt på i stua.da vrælte jeg til samboer...FÅ AV DET JÆVLA PROGRAMMET!!!!!! HORMONBOMBE!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Huff irriterte meg grønt over det jeg og. Men nå hender det jeg tar et par tlf i uka.. 100000 er myye penger da! :/
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Må bare hive meg på her å få ut litt damp ! Så utrolig dustete han typen som står å gaper om at ingen ringer inn! Kanskje det er en idé å skifte litt strategi. Er vel ingen som ringer inn til et program hvor programlederen står å hyler at han har lyst til å gi opp!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Så totalt uintelligent program skal ein leita lenge etter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og så den ufyselege haldninga til dei totalt ukompetente programledarane! BLÆÆÆÆÆÆÆ møkka drittprogram!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå