craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hva er det dere ser etter hos en leietager? Føler at vi kikker og kikker, men aldri får noe! Leiligheten vi bor i nå er 50m2, kun ett soverom, vi er to voksne og en liten bebis.. Det er trangt!! Er så skuffende å alltid få avslag. Er det noee galt med oss? Er det det at vi har oppsigelses tid på leiligheten vi bor i nå? Tørr ikke si den opp før jeg vet vi har noe annet, for plutselig sitter vi der uten noen leilighet..
Kristin* Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Vi leier ut leilighet, og vi ser etter : rolige personer som ikke lager bråk pesoner som virker ansvarsfulle ( som sier ifra hvis det blir noe galt i leiligheten) personer uten husdyr stabile leietakere ( som vi tror blir boende leeenge) lykke til :-)
ana baroma Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Stabil økonomi, rolig (lite fest), hyggelige og uten husdyr:-)
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Hvordan skal jeg klare å fremstå slik? Vi er rolige personer, har ei lita frøken på 6mnd, så det blir ikke mye festing og bråking. Ikke husdyr, leiter etter noe som er langtids.. Dette er så vanskelig..
Renate :-) Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Hadde jeg vært deg ville jeg på en høffelig måte spurt når folk ringer å gir dere avslag hvorfor? Ikke for å krangle og få dem til å gjøre om på noe men for å ha noen tips til neste visning. Lykke til. Skal ærlig innrømme at når vi leide ut før vi fikk barn selv så vi etter såklart ansvarsfulle rolige og alt det der leietakere men vi lette og etter noen uten barn, da det i de fleste leilgheter er ganske lytt og en baby kan gjerne gi lyd fra seg til alle døgnets tider.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 vi leier ut en liten leilighet på ca 43 kvm. det vi ser etter er: sikre betalere folk som kan flytte inn fortest mulig når den er ledig fok uten husdyr folk uten barn (fordi det er så liten plass der, bare 1 soverom)
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 og ikke minst at det er rolige da.... siden leiligheten ligger vegg i vegg med barnerommet vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå