Gå til innhold

Gjett hva som har skjedd med

Anbefalte innlegg

Skrevet

husets pc.....

Jeg har hittil vært veldig påpasselig med hvilke taster jeg trykker på - mulig at dere ser at det er 1 jeg ikke bruker?

Krever stor oppfisomhet, me å er det kaskje eklere å se hvilke tast som ikke fuker? Skikkeli irriterede, me etter de kaffekoppe med melk skjedde det oe med tastee. I morge skal jeg få hjelp av mi kydige databror til å få tatt kopier av viktige tig før hele datamaskiee koker helt ut.

Ellers er vi straks ede i keståede på jobbe, det er like før hele avdelige vår bryter samme. Håper jeg greier å stå løpet ut de site måedee som er igje før jeg begyer i mi ye jobb, me da må det bli edriger gaske sart.....

oe som skjøte hva som egetlig skulle stå her? Orket ikke klippe og lime e millio bokstaver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husets pc.....

Jeg har hittil vært veldig påpasselig med hvilke taster jeg trykker på - mulig at dere ser at det er 1 jeg ikke bruker?

Krever stor oppfinnsomhet, men nå er det kanskje enklere å se hvilken tast som ikke funker? Skikkelig irriterende, men etter den kaffekoppen med melk skjedde det noe med tastene. I morgen skal jeg få hjelp av min kyndige databror til å få tatt kopier av viktige ting før hele datamaskinen koker helt ut.

Ellers er vi straks nede i kneståede på jobben, det er like før hele avdelingen vår bryter sammen. Håper jeg greier å stå løpet ut de siste månedene som er igjen før jeg begynner i min nye jobb, men da må det bli endringer ganske snart.....

Noen som skjønte hva som egentlig skulle stå her? Orket ikke klippe og lime en million bokstaver...

Reveenka

PS: Siden jobben min blant annet består av ord og korrektur, så hjalp jeg deg litt:-)

Og du, jeg håper virkelig den jobben din snart får orden på saker og ting!!! Høres ikke så bra ut pt.

Skrevet

"NNNNNNNNNNNNNNNNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn" Spre dere der det trengs ;o)

uffda,hva kan ikke en god kopp kaffe gjøre...

Får håpe du får redda det som trengs før den går helt bananas.

Den jobben din hørtes ikke helt bra ut.Du får bite tenna igjen å se frem mot den nye og bedre arbeidsplassen.

Skrevet

Takk for korrektur og ekstra bokstaver; jeg skal putte dem i der de tregs!

Jeg har jobbet doble vakter(15 timer i strekk...) hele helge, og skal på igje i morge og overimorge på to kveldsvakter og så e attevakt til slutt...

Kjempegøy år ma mottar fem-seks-sju-åtte sms'er i uka om at det er krise, treger ekstravakter alle vakter, hele helge, flere etter i uka osv osv...

Så kommer alle sykemeldigee, som betyr masse vikarer, som igje betyr mye ekstra jobb og dobbelvakter på oss som fortsatt er på beia i dette kaoset.

Kjeer jeg er helt kvalm bare ved take på de tre vaktee som står igje dee uka.

Skrevet

Kjære deg, dette høres jo helt ekstremt ut!!! Og med din jobb som krever full skjerping hele tiden.....ikke rart du er helt kvalm...

Høres ikke bra ut dette og jeg håper virkelig det skjer noe snart!!!

Håper du klarer å puste ut innimellom og ta deg noen stille stunder for deg selv. Selv om de kanskje ikke gir så mye energi som de burde for tiden.

Klemmer sendes i bøtter og spann:-)

Skrevet

Skikkelig dobbeltÆSJ! Både med pc og jobb.... Det er gørr når man gruer seg for jobbstress:=/

Skrevet

Må bare sende noen klemmer til deg, Reveenka!! Håper du står an av og at det kommer en løsning på jobbsituasjonen snart, høres virkelig IKKE bra ut. Har du noe nytt på gang? Det du ønsket deg?

PCen er sikkert også irriterende, men ikke så farlig som det andre :)

Hold ut!! Og gi et pip om du kjører forbi meg, enten på jobb eller hjemme. Det kunne jo tenkes at jeg hadde tid til en kaffe, vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...