Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 ååååååååååååååh jeg kan ikke fordra de. jeg vil jo ikke snakke med en maskin. vel etterå haringt ganske så hyppig fra klokken 9 og ennå ikke fått annet enn svareren. på et kontor som skulle ha oppe og kontortid fra kl9 så måtte jeg legge igjenn en beskjed. dette er like håpløst hvær gang. da jeg sier øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøhen del for jeg blir jo helt blank. alt jeg egentlig skulle si var vel navnet mitt og telefonummeret de kunne nå meg på. de har bedt meg ringe dem men klarer jo ikke ta tlf. selv. så da ble det en ææh åååååååh øøøøøøøh melding etter pipetonen deres. håpløst at jeg skalbli så tullete bare fordi jeg snakker i en telefonsvarer. må flire litt da. når jeg tenker på den som avspiller meldingen etterpå. å får høre meg si øøøøøøøøøøøøøøøøøh mitt navn er mmmmh dere har bedt meg ringe ææææææææææææææh telefonnummeret mitt er ååååååååååååh.............. er du heldig å får høre den i dag flir med meg og ikke av meg da hvertfall. ;p
Mage Mi Sa Jo Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 å det var godt å høre at jeg ikke er deneneste tullingen på det området der. jeg mener telefonsvarere har funnets så lenge at jeg ikke burde bli satt ut slik av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå