Gå til innhold

3D UL


Mage Mi Sa Jo

Anbefalte innlegg

vi skal på 3D UL på fredag.gleder meg. mannen min overasket meg med å fortelle meg at han har bestilt det til oss denne gangen. han syntes det var for lenge å vente til fødsel med å se lille nurket. hihi blir gøy da.

 

har aldri vert på det før så det blir koslig.

andre som har vært eller skal på det her?

 

noen so har lyst å dele erfaringer med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :)

så koselig av mannen din :)

vi skal på 3d på torsdag og gleder oss masse. Det er første gangen for oss også, så jeg har ingen erfaringer å dele dessverre. Men vil ønske deg lykke til, og håper dere får en herlig opplevelse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på lørdag, og gleder meg så masse masse masse!!! Første gang for oss også!!:) Blir helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott overraskelse fra mannen din :) Jeg var på 3D sist svangerskap, og det var en fantastisk fin opplevelse! Det gjorde babyen så mye mer virkelig, og det var så morsomt å se henne "smile", gjespe og turne rundt :) Jeg kunne også kjenne igjen trekk fra 3D da hun var født, så en kan virkelig få en sniktitt på babyen sin :) Jeg skal på 3D dette svangerskapet også, gleder meg :) Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på 3D ul og smugtitta på tulla vår :) En fantastisk opplevelse!! Hun var jo så skjønn ;) gleder meg til april så vi får henne i armene våre. Har sett bildene og videoen flere ganger siden i går :):):)

Lykke til i dag "Drømmer om..." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kjempe gøy. kosa oss masse. mini lingner på sin vordene storebror som er som snytt ut av nesa på far sin hehe. sitter å ser på dvd nå igjen. får liksom ikke nok.

 

anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei, jeg er i uke 28 nå. jeg lurte på om hvor dere skal på 3d, på sykehuset eller til legen om hvor mye det eventulet koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også i uke 28 nå. Vi skal på 3d-ultralyd på onsdag, på Ultralydklinikken på Lysaker. Der koster det 900,-

Jeg har blitt anbefalt Majorstuaklinikken også, men der er det visst litt dyrere. All 3d-ultralyd gjøres privat og du må betale for det. Jeg tror uansett det er verdt det for de av oss som er for nysgjerrige til å vente til fødselen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på 3D i uke 27, var på Nøtterøy ultralydinstitutt rett utenfor tønsberg - men vil ikke anbefale noen å dra dit, skikkelig misfornøyd var vi.. Syns lokalene var stygge, vi fikk ikke sett noe på bildene, ikke ble vi tilbudt ny time og hele greia var egentlig bare tull:( Nå skal det sies at snuppa lå veldig dumt også så var ikke så lett, men den maskinen hans virka ikke spes. bra heller.

 

Hører flere sier at kvinnedoktoren i Tønsberg skal være veldig bra!

 

- kvinnedoktor.no

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...