☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Var så uvel på morgenen i dag - leverte datteren min på snart 3 år i barnehagen og skulle reise på jobb, men snudde - følte meg bare skikkelig uggen, uvel og kvalm. Når jeg var 800 meter fra huset vårt, tenkte jeg at jeg kjører ned på apoteket og kjøper med meg en graviditets test så jeg har når jeg skal teste meg på torsdag, har IKM på lørdag 17 januar... =) Ringte jobben og sa jeg var syk - kom hjem og tenkte; "Nei - pokker heller", jeg tester selv om det bare er halvannen time siden jeg tisset sist. Den er nok negativ - men jaggu meg kom krysset til syne etter ett halvt minutt =) Jippiiiiiii - tok bare 3 pp for oss =) Forresten brukte jeg solvipect hostesaft denne gangen, vet jo ikke om det hadde noe for seg, men kanskje?? Sender masse babystøv til dere alle sammen!!!!!! Stooor klem fra
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hipp hurra for deg! gratulerer såå mye med bolle i ovnen!
Huldretussa Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så masse! Du er heldig! Trur eg skal kjøpe hostesaft om det ikkje klaffer denne gangen.. Har ikm 16.jan.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Tusen takk =) Dette har jeg gått og ventet på siden vi kuttet ut pillene i sommer (juli/august) - kjempedeilig!!! Har bare lyst til å rope det ut til alle sammen, hehe =)
klar for 3? Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så mye:) Jeg vil også være med til 1.tri. Kanskje jeg må kjøpe hostesaft:))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2009 Tusen takk - sender dere masse babystøv nå !!!!!!!!!! ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Klems
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer kjempe masse!
solstråle - 83 Skrevet 12. januar 2009 #10 Skrevet 12. januar 2009 Gratulera så masse Fikk positivtest eg og idag Så då går vi ilag over til 1. trimester... Eg tok Damiana og Wil Yam denne månden. Veit ikkje om det var det som gjorde utslaget, men CB var positiv
Bare blåbær Skrevet 12. januar 2009 #12 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer Sikkert en herlig følelse!!! Kos dere med graviditeten!!!
Lotta2010x2012 Skrevet 12. januar 2009 #13 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer sååååååååååå mye:D Meg vil også ha spire!! Tror det blir hostesaft denne pp, hihi:)
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 12. januar 2009 #16 Skrevet 12. januar 2009 Ett lite spørsmål til solstråle-83 Hva Damiane?Og hvor får man kjøpt det?
Små Einsteins Skrevet 12. januar 2009 #18 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så masse..Damiana skal gjøre deg mer fruktbar og gjøre at egget fester seg lettere.Jeg har brukt damiana og Wild yam i 3 mnd nå uten å bli gravid, denne mnd prøver jeg bare med wy men i hele syklusen..Har jo hørt at den utsetter el men det blir sagt så mye forskjellig om dem.
superspent75gravid Skrevet 12. januar 2009 #19 Skrevet 12. januar 2009 Gratulerer så mye!!!! Får håpe jeg har like flaks;)) Jeg er også i 3pp nå med ikm 14 januar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå