LilleMalin♀♂♂ Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Dette er vel ikke riktig forum, men jeg satser på at det er fler som leser her:) Jeg skal kjøpe en søskenvogn og har ei frøken på snart 2,5 mnd og en lillebror på 6 uker. Bruken kommer til å være hovedsaklig til og fra barnehagen. Jeg har sett to stykker til under 2000 kr, og det passer meg ypperlig i disse "hvor er det blitt av lønna mi" -tider;) Har dere en vogn å anbefale?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 OTH men den koster en del mer, kanskje du finner brukt. Kjempegod vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå