Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Hva opplever dere andre? Synes selv det var en stor forandring fra masse spark og trimming til mye mindre. De siste 3 dager har det vært slik. Blir stresset og bekymret. Jeg har ringt jordmor men de skulle ringe tilbake når de fikk tid. Noen fler som har det som meg slik at jeg kan slappe av?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg hadde det på samme måte som deg rundt den tiden. Grunner kan være at babyen vokser og får mindre plass, har snudd seg osv. Men ikke gå å vær bekymret, bedre å være på den sikre siden. Jeg ringte alltid når det var noe jeg lurte på, eller var bekymret for. Bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite =)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 hei... det at barnet endrer seg nå er ikke så uvanlig.det er mindere plass i magen din og derfor blir det ikke samme type aktivitet lengere.men de skal ha et vis antall spark i løpet av dagen som viser trivsel. men jeg ikke er ikke noe lege og kan ikke si at du skal slappe av før du vet noe mere.ta en prat med jordmor eller ring direkte til føden og spørr om du kan få en kontroll.ctg eller ul. mitt barn endret seg også rundt den tiden.var på flere sjekker for og roe mammahjertet mitt.alt var bra,barnet vokste seg stor og hadde liten plass.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Takk for det. Man blir jo helt hysterisk, men bedre å ringe en gang for mye enn for lite. Ble henvist til fastlegen, så skal ringe snart. Er godt å høre at det var/er slik for flere, det hjelper på. Man vil jo bare at alt skal gå bra.
Süsse Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Er det tydelig forandringer skal man alltid sjekke Selv om babyen blir større og får mindre plass å boltre seg på skal du fortsatt kjenne en del bevegelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå