Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så voldsomt kvalm denne gangen.

jeg var kvalm med første mann også, men ikke på denne måten.

Nå er jeg kvalm døgnet rundt, fra morgen til kveld. Det hjelper forsåvidt å holde seg i ro...helt til jeg rører meg igjen..da er jeg like kvalm igjen.

Fikk litt akupunktur forrige uke- men synes egentlig ikke at jeg har blitt så mye bedre...dvs jeg var muligens noe bedre torsdag og fredag- men lørdag var det like ille igjen. Har kjøpt disse armbåndene med kuler som skal stimulere disse akupunkturpunktene men...synes ikke det gir så voldsom effekt heller.

begynner å bli litt sliten av kvalmen. Er hjemme fra jobb i dag med egenmelding.

Flere kvalme her inne? hvordan fungerer dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørest ut som meg det der, jeg kvalm storsett hele tiden jeg også, har blitt sykmeldt i 2 uker..

Er kjempe sulten osv, men når jeg først spiser blir jeg kjempe kvalm, å holder på å kaste opp, dette er sinnskt slitsomt =/

Tenkte at jeg skulle prøve aktiv sykmeldig når jeg blei sykmeldt 2 uker, men nå er det 1 uke igjen, å tviler på at jeg kommer tilbake på jobb med det første..

Jeg som vil så gjerne jobbe, dagene går så sakte hjemme, men orker ikke å være på jobb,, sånnsom jeg er nå.. Jeg får ta det igjen når jeg ikke er kvalm ;)

Skrevet

Jeg klarer å spise- kanskje mest fordi jeg motiverer meg med at hvis jeg ikke spiser blir jeg bare mer kvalm. Men egentlig føler jeg mest at jeg er like kvalm uansett hva jeg gjør. jeg kaster forsåvidt ikke opp, brekker meg litt innimellom- kunne sikkert kastet opp men sitter helt stille for å klare å unngå det- noen ganger lurer jeg på om jeg hadde følt meg bedre hvis jeg bare lot det stå til og kastet opp innimellom...men tviler litt på det iom at kvalmen er såpass konstant.

Føles veldig fremmed å være så slapp, var egentlig stort sett i fin form med førstemann.

Det som er veldig dumt hvis jeg blir sykemeldt nå- er at denne og neste måned blir de travleste på jobben i vinter...går å føler litt på en dårlig samvittighet..men tror nok at jeg kommer til å slå på tråden til legen i løpet av dagen.

Skrevet

skjønner hvordan du tenker ang jobben, vi er en veldig liten gjeng å er veldig avhengi av hverandre på jobben, men jeg måtte bare lytte til kroppen, å dem klarer seg fint på jobben uten meg :)

Jeg var kjempe fin med førstemann, ikke noe kvlam ingenting, bare kjempe fint svangerskap..

Men ikke nå.. Blæh!

Skrevet

Har vel kanskje noe med at det er et litt annet trøkk på hjemmebane når man har en fra før enn med førstemann. Når jeg gikk med junior kunne jeg jo bare legge meg etter jobb... Det blir jo litt værre nå--- selv om jeg har sovet mye på sofaen med han ved siden av meg mens han ser barneTV...han blir jo snart tre og begynner jo å merke at jeg ikke er som vanlig så han spør stadig vekk om jeg er lei meg osv. Stakkars- men han er heldigvis såpass stor at han leker godt på egenhånd osv. Så blir det jo mye som pappaen må gjøre da, når mor er grønn i ansiktet hele tiden.

Skrevet

hei, jeg er også kjempe kvalm, var til legen idag å få 100 % sykmelding. er kvalm nesten hele dagene og kaster mye opp om morgenen så da nytter det ikke å være på jobb.. jobber i en liten bhg, hvor vi er veldig avhengig av hverandre, derfor jeg fikk meg sykemelding å da, så det ikke er så uforutsigtbar til de på jobben.

håper at kvalmen gir seg snart..

Skrevet

Hadde jeg jobbet i barnehage hadde jeg vært sjanseløs iom at all fysisk aktivitet gjør meg superkvalm.

Jeg har denne uken etter nyttår barikadert meg inne på kontoret mitt og sittet helt stille, for å unngå å kast opp :o( Og selv da er jeg helt utslitt når jeg kommer hjem...Og tilbringer kvelden med å holde meg i ro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...