Gå til innhold

hva str bruker deres 3 åring i reimadress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jneta mi bruker 92.

Skrevet

Sunniva blir 3 i mai og jeg tror jeg skal ha 98 til henne neste år. Håper det for Jeg har veeeeldig lyst på en dress som stopper på 98.

Skrevet

er han gutt, Teline? siden de gjerne er litt høyere enn jentene..jenta mi er akkurat 3 år og bruker 92, men den passer akkuart da..

Skrevet

Hvor høy er han? Nevøen min blir 4 i februar og er 110 cm høy. Har 104 i Reimadress og druknet i 110 i høst.

Skrevet

Jenta mi er snart 2 og har brukt str. 98 denne vinteren, til neste sesong må hun nok ha 104.

Skrevet

Han blir 3 i april.

92 hadde passet perfekt, men kjøpte 98 i håp om at den skal passe neste år også. Selv om den har vært for stor iår har den ikke vært så stor at den har vært vanskelig og ubehagelig å gå med.

Skrevet

Gutten vår blir 3 i mai. Han får 98 i vårdress nu. Så det blir 98 eller 104 i vinterdress til neste vinter.

Skrevet

Jenta mi som ble 3 år i sept. bruker 110 i reimadress. Kunne ikke hatt mindre. Er nå 103 cm lang.

Skrevet

Jenta vår er 3 år og bruker 98 i år. Blir nok 104 neste vinter.

Skrevet

Blir 3 i mars, bruker 104, den er stor og romslig :o)

Skrevet

Gutten vår blei 3 i november og han har str. 116 i Reimatec+ dressen. Han er 107 cm.

Skrevet

Hun ble 3 i september, og har 98 i dressen. Kunne IKKE vært større! Passer egentlig helt perfekt, når man tenker på at de skal være romslige.

Skrevet

Ja, gutt, og ett eller annet sted mellom 102 og 105 cm lang.

Skrevet

Hun er 3.5 år og bruker str. 98. Tror den kommer til å passe til neste år også.

Skrevet

Jenta vår har en i 86, men må nok skifte til den i str 92 snart. Hun ble 3 år i oktober og er 92 cm lang. Reima er store i størrelsene i forhold til feks Reflex sine dresser. Der bruker vi konsekvent en størrelse større enn i Reimadressene.

Skrevet

gutten vår på 3 år og 4 mnd bruker str. 110. Kunne ikke vært mindre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...