Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er dagmamma for ungen til ei vennine,og hun har sagt i fra dager jenta kommer i 2 uker fremover nå..Men hun sendte melding idag tidlig og lurte på om jeg kunne passe idag,men da sa jeg at det ikke passet for vi har planer..Var det dårlig gjort? Men siden jeg ikke hørte noe før så kan hun vel ikke regne med at jeg kan passe,planlegger jo ting de dagene jeg ikke skal passe henne..Har begge mine hjemme idag og..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Hadde jeg vært din venninne hadde ikke jeg forventet at du kunne stille på så kort varsel i alle fall, med mindre vi hadde avtale om en 100% plass med faste tider. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet )
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Vi har ingen avtale om 100% plass nei og jeg har sagt ifra at hun må si fra litt før hvis hun trenger mer enn de dagene vi har blitt enig om.. Men allikevel spør hun ofte samme dag,og jeg sier jo som oftest ja da selv om jeg har tenkt å gjøre noe med barna mine...Men idag tenkte jeg at jeg har lyst til å være hjemme med mine barn siden eldste har fri fra barnehagen...
*SamSung* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Neeeeei kos deg med dine barn Hvis det hadde vært noe viktig så hadde hun ringt, og sagt det var viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå