flust Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Eller i morgen? Har termin på torsdag, men hadde m-termin forrige uke. Var ute og gikk en 2 timer lang tur i går kveld på glatta. I natt har det murret fælt, og i dag gikk slimproppen (som ikke var en propp). Sitter her med mageknip, men ikke helt jevne, og ikke så vonde som rier. Har født en gang før, så spent på om det tar seg opp til rier snart. Sist gikk det ganske fort, så håper det skjer noe i dag eller i morgen Flere som merker tegn til baby de nærmeste dagene?
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Har hatt det slik som deg i halvannen mnd nå.....og går på 13 dagen på overtid....så håper for din del at du er heldigere enn meg....
flust Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2009 Huff, ja det håper jeg virkelig også Men slimproppen din gikk vel ikke for halvannen mnd siden? Sist jeg fødte skjedde det dagen etter at slimproppen gikk, og riene varte bare i 5,5 timer før babyen var ute. Håååper det går like greit denne gangen, selv om jeg er redd for å ha altfor falske forhåpninger! Krysser fingrene for at du er i mål straks også, for nå kan du vel ikke gå så mye lengre..!
baby i januar Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Det blir spennende å høre hvordan det går videre med deg:-) har termin om 2 uker, og lurer på om min slimpropp gikk i går, det var ikke noe blod, men "rikelig" av andre ting? Skal det være noe farge på det som kommer? (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå