Gå til innhold

Hva har du vært plaga med i disse "omleggingstider" da ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mye rot og tull her.Hva har du opplevd?

Hadde vært gøy å se hvor mange som har opplevd tull.

jeg selv havner på startsiden når jeg trykker lagre.Har ikke sett eller oppdaga at andre har fått mitt nick.Svar jeg skriver kommer ikke alltid frem,eller di forsvinner ut i det store intet.

Du da ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett bare at det er forsinkelse i når innlegget jeg nettopp svarte på havner på 1. plass på lista i forumet - det blir stående som om jeg ikke har svart, men jeg ser svaret mitt når jeg klikker meg inn på tråden. Og litt senere så kommer jeg opp som "sist svarende" og innlegget blir dyttet opp.

Skrevet

Ja,det er et kjent problem.Jeg å opplever det.Får tro dette bedrer seg.Er ikke av di som irriterer meg,men nå har det pågått så lenge at jeg er en smule skeptisk til dette stedet.

Skrevet

Samme som yaddaline. Har heldigvis fått ha profilen min i fred (så viddt jeg vet), og har heller aldri blitt logget inn som noen andre.

Skrevet

Syns egentlig "kronen på verket" er sånn som beskrevet i innlegget litt lenger nede her, med de som har fått forbyttet profiler. Det er helt ufattelig at går an OG at ikke har blitt gjort noe med sporenstreks.

Skrevet

At jeg i lange perioder ikke kom inn på enkelte debatter, og at svar ikke har tatt laaaang tid fra jeg trykker "lagre" og til det skjer noe. Jeg "mistet" også et langt innlegg jeg hadde skrevet på anonym - plutselig var det bare borte sammen med en hel haug andre innlegg.

Jeg skjønner at det må omlegginger og oppgraderinger til, men jeg synes vel at informasjonen om hva som skulle skje har vært elendig. Og det at folk logger seg på og kommer inn på andres profil er jo helt utrolig at de ikke får stoppet!

Skrevet

Ja,det er alvorlig at enkelte får full brukerinfo med å plutselig komme inn på andres kontoer.Er det jeg liker aller minst her.Å det er jo ingen som bryr seg virkelr det som.Å dette ASAP ordet di bruker.Tror di har misforstått arbeidoppgavene jeg...

Håper alle gjør om på brukerkontoen sin,i tilfelle...

Opplevde nå å at svar jeg skreiv ikke kom frem før jeg hadde trykka f5 noen ganger.

Skrevet

Jeg har også mistet innlegg på anonym. Også svarte jeg på et innlegg på skravle hvor svaret la seg under en helt tilfeldig tråd på novemberklubben. 2 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...