Gjest Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 Idag kom det sterke blødninger. I tillegg var HCG nivået veldig lavt fikk jeg beskjed om av gynekologen når jeg ringte henne. Men nå vet jeg og kjæresten at vi mer enn gjerne vil ha barn sammen og har nå besluttet at jeg ikke lengre skal gå på p-ring fremover. Så får vi se hva som skjer. Ønsker alle dere andre her inne lykke til videre og nyt svangerskapene deres til det fulle. Stor klem fra meg!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Huff, så trist! hvor langt var du på vei da? det sies jo at hvis man allerede har vært gravid nylig så klaffer det fort igjen. håper vi sees snart igjen!
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg var heldigvis ikke mer enn 5+4 uker på vei. Men trist allikevel. Ja håper jeg kommer raskt tilbake!
Jikki - pjokken & småen Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Du må ha lykke til med prøvingen igjen! Så krysser jeg fingrene for at det vil gå bra neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå