ungmor25 Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 jeg tror jeg er gravid for har tre positive tester så tror jeg er 10 + 5 i dag..jeg merker det spesielt på kvelden..det er akkurat som at brystene mine blir harde akkurat som at di er fulle av melk og at jeg har melkespreng..hvis jeg klemmer så kommer det ikke noe ut siden det antageligvis er for tidlig enda..det skal vel ikke gå ann og ha det sånn hvis en ikke er gravid??noen som vet eller har opplevd det samme som meg??setter pris på svar..tenkte og få meg en time til jordmor snart...
ungmor25 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2009 glemte og skrive at brystene mine er veldig ømme og veldig vonde akkurat som tannverk.jeg kan så vidt komme borti for det gjør så vondt..noen som vet hvor en kan ta tidlig ul i trondheim?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Positiv test er alltid positiv test:)))
*toppris* Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 positiv er positiv ja:) gå til legen din og få henvisning:) hvis ikke må du betale en god del for ul, må ivertfall det her i bergen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå