Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #1 Skrevet 12. januar 2009 føler dere at dere må bæsje før dere kaller dere opstipert? Jeg må helst bæsje hver dag, men vil ikke si at jeg er opstipert før etter det har gått en 3- 4 dager uten nevneverdig bæsjing. Lurer i samme slengen på hvor mange toalettruller dere (bare 1 person) bruker på en dag? Jeg vil anslå en 2- 3 bare på meg selv, dersom jeg er hjemme hele dagen, bæsjer OG har mensen samtidig. Litt mindre dersom jeg er ute mesteparten av dagen, ikke har mens og heller ikke må bæsje den dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 For et merkelig innlegg..?? 2-3 ruller HVER dag !?!? Hjelp.. Vet ikke hva jeg skal skrive jeg, skjønte ikke helt problemet. MEN her går det kanskje 2-3 doruller i UKA.
Kjøttpølsa Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Selv er jeg bare drit fornøyd å ha en dass i nærheten når jeg må drite. Resten driter jeg faktisk i så lenge det kommer ut.:-,)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Hehe... Men du må vel ha et slags regnskap, pølsa? Eller føle ubehag om det ikke renner ut av deg ofte nok? Til deg over: Jeg synes ikke dette er et mer merkelig innlegg enn mange andre innlegg her inne: hjelp- jeg har klinet med en fyr, kan jeg være gravid? er dette slimproppen som gikk? hvorfor er utfloden min grønn? hvorfor liker jeg å lukte på min egen fis? noen ganger smaker jeg på min egen urin- er jeg gal? jeg gav ungen en skvett cola i dag, kommer barnevernet nå? er jeg en snobb som MÅ ha reima- dress til ungen? hjelp- hvem er barnefaren, jeg har ligget med 8 stk den siste mnd! kan du spå meg? er jeg en dårlig mor om jeg gir ungen ketchup og spaghetti til middag i dag? Jeg kunne holdt på i det uendelige! Må si du må være veldig inntørka, siden du bruker 2- 3 ruller i UKA! Grunnen til at jeg spør et at noen mener de er opstiperte når de ikke driter hver dag, jeg er litt uenig der. Og mannen min mener jeg bruker veldig mye dopapir HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg driter hver dag, men jeg bruker ikke så mye papir. Kan ikke skjønne at du faktisk kan ha to tre ruller som fast bruk om dagen. Ikke engang når jeg har mensen bruker jeg så mye papir.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 JA DU BRUKER MYE DOPAPIR!!! ALTFOR MYE!!!!!!! TENK PÅ MILJØET!!!! Er jo ikke nødvendig å tette dassen med papir hver gang du må på do heller. Bruk papiret på begge sider, så får du ned forbruket... HAHAHA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå