Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Og hvilke øvelser, tyngde, rep og utholdenhetsprogram? og ganger i uka. Hva er deres beste tips? Vil gjerne ha øvelser som er gode for mage og rygg. Bein og armer har jeg under kontroll. Og hvilken "utholdenhetstrim" er best? løpe, gå, sykle ol. og hvor lenge? gjerne fortell om deres tips.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 1 time spinning X 3 i uken. Så vekter de andre dagene. Eventuelt ta det før du går inn på spinning. Du trenger ikke trene så mye ben, siden du får lekre ben av spinningen da =)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Spinning ja... får da så innmari vondt i rompa:) Men ang spinning, er ikke det litt lite trening på overkropp? Andre forslag? Hva med øvelser for lovehandelsenen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jogging og svømming.. Gikk ned 10 kg på 3 mnd ved å spise fisk 5 ganger i uka til middag, drakk vann og lettmelk, og max 1 glass juice om dagen. Byttet ut snop med mørk sjokolade (begrenset hvor mye du klarer å spise av det før du blir dårlig..) Og hadde grønnsaker tilgjengelig til enhver tid istedet for småspising av andre ting.. Det kombinert med å jogge hver dag i bare 30 min og svømme i svømmehall 3 ganger i uka var nok for meg.. Men så gikk jeg til butikken og bærte alt hjem istedet for buss eller bil. Og jeg syklet når jeg skulle på besøk til de nærmeste vennnene mine +++ mange små daglige gjøremål som gjorde at jeg var i aktivitet minst 4 timer hver dag..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Cluet er å finne aktiviteter man trives med og synes stort sett er lystbetont..Man går alltid lei, og man opplever stadig at det er et ork å starte treninga, men med treningsform man liker så er det lettere å komme igang..Har sluttet å lese alle råd om hvor mye tid du bør bruke på utholdenhet, intervaller, styrketrening, balanse og smidighet osv... Jeg trener det som frister mest der og da,- målet er å komme gjennom ei treingsøkt...Også driter jeg i om det blir 3 dager på rad med styrke eller om jeg ikke driver noe styrke på en måned...... Nå har jeg faktisk trent 4-6 ganger i uka i 5 år,- så nå føler jeg at jeg har "fått det inn i rutinen"... Men det tar tid,- og for MIN del så er det viktigst å motivere meg selv med den trening som føles mest riktig der og da ) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå