maimora Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Litt vanskelig å forklare, men skal prøve så godt jeg kan. Noen ganger får jeg sånn press i magen, kjennes ut som rier nesten, pressrier eller noe. Magen strammer seg skikkelig, sånn at jeg holder pusten. Som når du er på do nesten, bare mye verre. Er 14 uker. Noen som skjønner hva jeg mener? Det er spesielt om kvelden og natta det kommer
__sommerbaby09__ Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 kanskje det er kynnere? husker ikke helt hvor tidlig en får di...?
kaffebønna Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Hei Ikke for å gi deg noen slags "diagnose", men slike har jeg også hatt. Jeg ringte til føden, og de sa at jeg måtte roe meg ned/sette meg ned og slappe av. For jeg hadde sikkert vert for aktiv eller i et stressende miljø. Men, vist det virkelig plager deg, ville jeg ha ringt til jordmor/føden og hørt hva de har å si. Ikke kjekt å bekymre seg, best å vere trygg i hjertet
Erymax Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Kan også være ligamentene som har strekt seg ettersom livmora vokser...men kontakt jormor/lege hvis usikker og engstelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå