Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jeg får bare til å slette profilen. Jeg vil slette hele møkka, hvordan??
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 din side,brukerinformasjon, og helt nederst kan du slette din profil,eller helt som bruker er det vel da.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Din side kommer jeg ikke inn på, Har ikke gjort det på måneder!! Jo, jeg vil gjerne være her, men jeg vil ha ny brukerkonto, med helt annen informasjon. Jeg liker ikke utviklingen mtp. sikkerhet her slik som det har vært, og jeg har myyye info på brukerkontoen:-( Hjelp meg..
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Dersom du har trøbbel med det så var det visst mulig å komme inn via bildesidene eller noe slikt, det er ei som skrev en link om det for en stund siden. Men siden søkefunksjonen om dagen funker like bra som resten kan jeg dessverre ikke hjelpe noe mer enn det:(
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 for å komme inn på din side,må du sende mail til webmaster,så ordner de det for deg. og etter det så kan du gå inn og gjøre som du vil.... men det store spørs er jo om du får tak i noen da til å fikse dette for deg.
mamarama og lille banan Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 da må du nok ha hjelp fra webmaster el. l. og de er jo ikke akkurat på hugget med å gjøre noe for å bedre brukervennligheten sin for tiden...ta kontakt med webmaster, verdt et forsøk i hvert fall.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Takk for at dere prøver å hjelpe meg iallefall. Hm, moderatorene her inne er jo aldri til stede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå