Evitamor Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Jobber du ikke, men er hjemme? Som om ikke det er ei jobb i seg selv.Jeg er lei av at hus og hjem blir forsømt,trives ikke i jobben og hadde nok trivdes godt hjemme. Snuppa skulle fått fortsatt i barnehagen. Hva fyller dere dagene med og hvordan går det økonomisk. Klarer dere å overleve på en inntekt?
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 jeg er både og :-)) men jeg har en 50 % uføre,er ikke mange kronene,men er jo litt da. ellers har jeg gått hjemme flere år pga nakkeskaden,men har selv meldt meg inn til nav,så jeg går på yrkesrettet attføring. får jo noe inntekt der også, men jeg er hjemme hver dag. (har tatt datamodulene,11 stk,og regnskapsskolen 1 år,nki) hadde jeg ikke hatt min inntekt,vet jeg ikke åssen det hadde gått, men vi hadde klart oss bare på uføren min, pluss mannens inntekt. Jeg er havna uforskyldt i situasjonen.
IgglePiggle Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er hjemme, men gutten min gaar i bhg 3 dager i uken. Ville gjerne hatt han fulltid, men det er saa dyrt her hvor vi bor saa siden jeg er hjemme og ikke jobber gaar han bare tre dager i uken. De dagene han er i bhg vasker jeg , rydder, handler mat alle slags mulige husting som trengs aa gjoeres. Oekonomisk har vi det veldig greit , men mannen min jobber veldig mye saa han kommer sjeldent hjem foer i 7 tiden og gaar ofte paa jobb igjen etter at minien sover.. Dagene flyr naar mini er i bhg og timene bare flyr av sted. Det er alltid ting som trengs aa gjoers og om det ikke er noe saa trener jeg eller gaar paa cafe og koser meg med en avis eller blad eller gjoer bare ting jeg vil gjoere.. Jeg ser etter jobb naa da for jeg synes det er kjipt til tider aa alltid spoerre mannen etter penger dessuten savner jeg aa ha et voksen liv paa en maate.. Om jeg ikke liker det saa er jo det greit aa vite at jeg kan slutte eller gaa ned i halv stilling el lignende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå