voksenjente Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg er førstegangsgravid og 35 år... hurra for meg... trodde ikke jeg skulle være så heldig å få bli mor... håper dette går greit utover... det jeg lurer på er: første dag i siste mens for meg var 11.11-08. dagen barnet ble laget er 28.11-08. jeg lurer nå på hva jeg (vi) er? dere skriver alle sånn 7 pluss 3 osv.. hva er jeg? håper på svar... klemmer til alle sterke kvinner der ute... klems
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 gå inn på babyverden.com og regn ut terminen din, da får du oppgitt uker og dager:) lykke til i svangerskapet!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Hei hei! Gratulerer med spiren da! Jeg sender deg en link til babyverden sin side, der du fyller inn dagen for siste mens og får opp en oversikt over hvor mange uker og dager du er på vei, og hva som skjer underveis.. Masse lykke til framover! http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____72754.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå