mamma til søte små Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Samboeren min ringte i sta, han var på kjøring i natt. Å en eller anna plass bråbremsa han, pga han såg en gjeng som sto å sparka på en som låg på bakken. Det var en 13åring som låg på bakken og den gjengen var 15åringa, men dei sprang jo fort som f... når dei såg samboeren min kom. Så han fekk ringte til politie og tok me seg guttungen inn i bilen til politie kom. Han var søkkvåt og såg ikkje bra ut. Mora ringte og takkfor hjelpa i dag! 13åringen fikk 3-4 ribbe bein brudd, brudd i handledde og ansikte ser ikkje bra ut + euga va helt sammen klistra. Håper virkelig det går bra med han 13åringen!!! Synst det er grusomt at noken kan gjer sånt!!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 er det mulig ??????? hilse samboeren din og si at jeg er stolt også, mest av alt over at det fortsatt finnes folk som BRYR seg !!!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Huff,stakkars gutten,helt utrolig hvor grusom folk/barn kan være.Håper det går bra med han,vanskelig å forestille seg hvordan han har det.Tenker på min søster,hun er 12 år,og helt umulig å forestille seg at slikt går an.. Flink mann du har da,skjønner godt du er stolt over han:)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Flott av mannen din, slike menn vil vi ha flere av Håper det går bra med stakkars gutten!
mamma til søte små Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 Ja det er desverre mulig:( Er veldig stolt over at han faktisk stoppa!! Han hadde ei ferge han måtte rekke, men så snill som han faktisk er stoppa han og hjalp den stakkars gutten.. Kunne jo gått kjempe galt om dei hadde holdt på lenger:( Skal hilse ja;)
mamma til søte små Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Ja det burde være fleire som han:) Eg har sjøl brødre på 11 og snart 15år!! Så håpa virkelig dei sleppe og oppleve noke sånt, å dei må ivertfall ikkje prøve seg på å røre noken andre:)
* 5 om dagen * Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 flott av samboeren din ja... Får håpe den gutten slipper de andre etter dette... Godt å høre at det fortsatt er folk med litt oppe i hodet,og tør å ta ansvar i en sånn sitasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå