Gå til innhold

Er så trist!!:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi er syk, og hoster oog hoster.. Ingenting hjelper, vært hos lege og på legevakt. De sier bare det går over av seg selv. Hun griner seg helt rød i ansiktet, alt vått av tårer og snørr! Jeg får så vondt av henne at jeg gråter selv. Sambo skjønner ikke, jeg kan ikke noe får at jeg reagerer sån som jeg gjør når jeg blir redd og ser babyen min ha det vondt. Han sier at jeg må oppføre meg mere voksent. Det får meg bare til å bli enda mer lei meg når han sier sånn og kjefter på meg.. Hvorfor kan han ikke heller trøste meg, holde rundt meg og si trøstende ord og bare være der får meg når jeg trenger det...Nå er jeg bare så lei meg at jeg bare har lyst å rulle meg som en ball og grine! Det gjør så vondt:( Lille frøken har værtfall endelig sovnet, sover i body og strømpe for jeg tørte ikke skifte til pysj i frykt av at hun ville våkne igjen, stakkars hun er jo helt utmattet å trenger sove..

 

Ville bare få ut litt frustrasjon.. Det hjalp litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne med barn selv forstår det nok bedre enn mannen din. Mange menn mangler medfølelse og forståelse..

 

God bedring til jenta di, og en støtteklem til deg :)

Skrevet

Finnes ikke noe værre å være i nærheten av enn babyer/barn som er både syke og for små til å forklare nøyktig hvor det gjør vondt, og hva som feiler dem.

 

Typen din høres en smule dust ut synes nå jeg.

 

Her i huset bruker vi å ta skift når mini er syk.

Dette slik at den andre enn kan slappe av, sove eller få i seg noe næring.

 

Er nesten fristende å foreslå at du forteller mannen at du egentlig greier deg med en baby i huset.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...