Gå til innhold

Flere som er SUPERTRØTTE her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såååå trøtt og doven. Det er liksom ikke noe energi å hente noe sted. Mitt lille gull er ventet i mai. Er det flere som bare vil sove for tiden? Det er vel ingenting som hjelper mot det.............

Videoannonse
Annonse
Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

jeg har vært slik hele svangerskapet. er 19+5. orker ingenting og sover hele tiden. legen tok stoffskifte prøve av meg og da viste d seg at jeg har fått lavt stoffskifte.

Skrevet

Samme her. Så utrolig trøtt innimellom, selv om jeg føler at det begynner å hjelpe litt nå. Men hvis du overhodet klarer, så prøv å rusle en liten tur for å se om du klarer å få opp energien, evt. bare være litt ute i frisk luft. Jeg synes det har hjulpet....Har ikke termin før 23 juli jeg da.

Skrevet

Jeg er også supertrøtt og sover så si hele dagen. Skal til legen imorgen. Kanskje jeg skal høre om stoffskifte jeg og...

Skrevet

kan være jern mangel...få det sjekket opp hos lege

Skrevet

Jeg er også grusomt trøtt! Det plager meg skikkelig, har vært sånn siden dagen før jeg testet positivt. Er 18 uker nå... Kan umulig være normalt tenker jeg. "Alle" sier jo det skal gå over i uke 12-14. Har verken lite jern eler dårlig blodprosent, så det er ikke derfor.

Frustrerende og deprimerende!

Skrevet

Å ja!!! Er 18+6 og er konstant trøytt. Men det er jo normalt!!!! Tenk kor mykje energi det går med på å ha eit liv inni seg.... Så har det litt med alder å gjera. Ein 30-åring "toler" ikkje like mykje som ein 20-åring Eg er over 40 og klarer sndå mindre enn ein 30-åring. Så ikkje høyr "blindt" på dei som seier at det skal gje seg i veke 12-14. Kva alder er det rekna ut av? Sikkert ein som er i 20-åra. Men som andre seier så er det jo lurt å sjekka jernet i blodet. Det skal vere gjort ved første legeundersøking. Det rådet eg har fått frå mi jordmor er å sova så mykje ein kan slik at ein er "utkvilde" til fødselen. Etterpå vert det andre tider.....

Vil heller vera trøytt enn kvalm!!!!

Lukke til!!! Og sov godt :)

Skrevet

Jeg er også supertrøtt hele tiden! innimellom har jeg null energi, må knaske jerntabletter og i tillegg har jeg begynt å plages med smerter i bekkenet. Er 26+4, og syns det er fryktelig lenge igjen til termin.....

I forrige svangerskap var jeg frisk og rask hele tiden, og null plager. Så dette er litt nedtur å være så tufs nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...