mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Nån andre som så filmen på Fem?Herregud kor tåran mine trilla på slutten av filmen.E bare så overfølsom,hormonell...osv Men for en bra ide...bra film
Ny bebis i magen! Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 hormonell ja??? jeg svitsja innom idrettsgalla i går da en gammen mann sto og holdt tale og var rørt... jeg begynte å gråte..... aner ikke hvem han var eller hva det dreide seg om. Min mann ble meget oppgidd kan man si.
annemarg81 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Trenger ikke være hormonell for at tårene kommer når man ser på den filmen. Tror jeg har sett den 10 ganger og jeg griner like mye hver gang! Han gutten er så god og at han faktisk klarer å gjøre noe så stort!... Det er favoritt filmen min )
Qvinde Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Så ikke filmen, men må kommentere allikevel for er hormonell så det holder;-) Satt istad og tittet på katten vår som lekte, og begynte å gråte noe veldig, og sa "Å, lille gutten min, tenk at du er blitt 3 år!". Hehe, han hadde bursdag 1. januar, og er lille skatten vår:-) Han har forøvrig egen barnevogn som han sover i, i tillegg til eget rom med egen menneskeseng. Han er så god! Begynner å gråte igjen nå, jeg. Er så glad i han :'-)
Hakkamella Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Det var filmen med han Lee Harvey Osment, eller hva han heter han gutten. Han er bare så vanvittig bra skuespiller! Han samme som spilte i Den sjette sans. Pay it forward/ Gi det videre er en utrolig bra film. Jeg valgte å ikke se den fordi jeg vet at jeg ville grått meg halvt fordervet av den. Pleier bruke et par kg kleenex til den ellers, så nå måtte jeg vel doblet mengden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå