jannemor;) Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei Ser inne ¨på -fra uke til uke til venstre her at man kan gå i 44 uker? Hmm Er det ikke ikke sånn at man går i 40 uker, og har man ikke fått innen uke 42 så blir man satt i gang??
magica fra tryll Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Det er vel veldig sjelden at noen går så lenge. Jeg gikk 17 dager over med en av mine. Det var forøvrig min beste fødsel, og jenta var ikke overtidig da hun kom ut. Hadde fremdeles fett på kroppen og veldig fin:) Jeg gikk litt sånn fra dag til dag og ble passa på etter uke 42. Har dårlig erfaring med å bli satt igang så ville helst unngå det hvis alt var bra med barnet.
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jo de venter vel ikke mer enn 14 dager? ihvertfall ikke mange dagene over 14. Her fikk jeg beskjed at de setter igang etter 12 dager om ingenting har skjedd.. Uke 44 synes jeg hørtes lenge ut, det er jo en mnd etter termin?!
jannemor;) Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2009 ja det er det, men det er jo det, det står til venstre her lix rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå