Gjest Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Begynner dere å bli i bedre form?? Ikke tegn til bedring her ennå:(håper hver morgen jeg skal slippe å rope på elgen..,men måtte det senest idag tidlig.. Mange som er i jobb?? Jeg jobber 60 %,syntes det er slitsomt for tiden. skal til legen på fredag,er jeg like trøtt og kvalm da så vil jeg be om ei ukes sykemelding.. Uansett..nå nærmer det seg 2.trimester og vi kan endelig puste ut litt...hehe og se frem til bedre dager forhåpentligvis:)
Arbeider Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 hei dipsy, på lørdag skal jeg over i neste trimester, og jeg er akkurat like dårlig som før.... jeg er 100 % sykemeldt siden i begynnelsen av januar, og blir det nok en stund til. jeg har to barn til, så jeg klarer ikke å jobbe på en stund ennå. hyperemesis hadde jeg i begge svangerskapene før, og det gikk ikke over før jentene var ute :-( så nå tenker jeg på meg selv så jeg kan ta vare på jentene mine, og blir hjemme. men jeg krysser fingrene på at vi blir bedre snart!!
Lille jente Skrevet 12. januar 2009 #3 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er i uke 12 på onsdag. Har vært så heldig at jeg bare har vært kvalm, har ikke kastet opp! Takker høyere makter ) Men jeg er utrooooolig trøtt. Sover hele tiden. Lørdag kveld la jeg meg, og sov i hele går, var bare oppe i 4 timer, la meg, og stod opp i dag (mandag). Helt utrolig hvor mye man kan sove. Gleder meg til jeg ikke er så søvnig! Er heldigvis ikke i jobb for tiden. Vi bor i Asia, så min mann jobber, og jeg er gravid )
meg & to små vampyrer Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 annenhver dag så... sååå svimmel i dag, veldig ekkelt. blir kvalm av det.
Pitty Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Er tolv uker selv på lørdag, og kvalmen sitter ennå. Føles ltt bedre noen dager, men jeg har jo fortsatt så lite energi. Er også mye svimmel. Jeg ville ikke ha sykemelding pga de dagene jeg kanskje føler meg bedre, men jeg har aktiv sykemelding og det er ok. Er hjemme idag, er så uggen og trøtt, har også menssmerter så jeg blir urolig med en gang. Gleder meg til 14uker da skal det meste av kvalmen være over for de fleste sier de, ellers gleder meg jeg også fælt til lørdagen og ha 12 uker bak meg, og vite at det meste går bra nå....
gravid86 Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Jeg er fortsatt stuptrøtt. Har heldigvis ikke denne kvalmen, bortsett fra i går. eneste gangen jeg har vært kvalm så langt. Merker at det er slitsomt å jobbe 100% for tiden. Kunne sovet det meste av døgnet:-) hehe. Går over til andre trimester i morgen. De sier vel at det gir seg rundt uke 14, så jeg håper det:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 ja,er greit å passere de 12 ukene så kan man puste litt lettere.faren for at noe skal gå galt da er jo minimal Trøttheten er veldig opp og ned her...en dag helt forferdelig,bare sløver og får ikke gjort en dritt,mens neste dag kan være mye lettere.heldigvis er det sånn denne gangen,sist gang hadde jeg bare de fæle dagene fra uke 8 til 14-15 ca.Så veldig glad det ikke er så ille :) Når er terminen deres??
meg & to små vampyrer Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 I dag har jeg kasta opp to ganger! Hva skjer?!! Trodde det skulle gi seg snart, ikke bli verre? Jeg har termin 1.august.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 I dag har jeg kasta opp to ganger! Hva skjer?!! Trodde det skulle gi seg snart, ikke bli verre? Jeg har termin 1.august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå