Rivjerntilkjeft Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 jeg og min sønn på da 13 mnder har tenkt oss til syden! så, hjelp meg å huske hva jeg skal pakke! pliis, si hva dere trengte,fikk bruk for, sitter her helt totalt uaaanende om hva som venter.. er min første tur..
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Og hvor går turen? Hilsen ei som bor i Syden.
Rivjerntilkjeft Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 vi skal til Pascha Bay ;D
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Ehm..og hvor er det? Det er så stor forskjell på steder, er poenget mitt. Mange "syden"-steder er nesten som Norge, bare med sol. Da trenger du ikke ha med mye.
Patetica fåkksi Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hmm...solkrem med høy faktor, kanskje litt mat til ham frem til du finner noe der nede.. Jeg aner ikke noe om det stedet i det hele tatt.
Rivjerntilkjeft Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2009 takk for svar:) hm.. noen andre som vet da?
Snupp@ med 3 barn Skrevet 12. januar 2009 #11 Skrevet 12. januar 2009 Ta med deg sommertøy, du trenger ikke så mye. Litt vaskepulver, pålegg til småen. Bruker du fortsatt mme ta med det. Solkrem med høyeste faktor, Du må smøre ofte. Solhatt/caps. Gode sandaler. Ta med middagsglass til nesten hver dag dere skal være der. Også ville jeg gått inn på et apotek og spurt hva jeg skulle ta med av legemidler. De er flinke. Du må jo feks ha paracet stikkpiller, nesespray er også en grei ting. En ting du også bør tenke på er at du ikke skrur airconditionen på for lavt på rommet/leiligheten. De små blir fort forkjølet. 3-5 grader under utetemperaturen er bra. Jeg var i tyrkia da min sønn var 11 md. Hadde også med meg bleier til hele oppholdet.+badebleier. God tur<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå