Jewel m/jente får gutt Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Tror det er blitt ganske vanlig rundt om. Her fikk hvertfall far spørsmål. Alle andre jeg vet har fått barn, har også blitt spurt.
moder3 Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Det er vel det vanlige ja. Sist gang fødte jeg "alene" (far rakk ikke sykehuset) så da klippet jeg selv, hehe.
*Darkspotted* Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2009 åå med første var jeg alene og jeg fikk ikke klippe og fikk ikke gutten min opp på brystet før etter to tre minutter sikkert...
moder3 Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Uffda, så kjedelig.. Jeg sa fra med det samme hun kom ut at jeg ville klippe strengen, så det kan godt være at de bare hadde gjort det om jeg ikke sa noe..
Yarn Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Kommer sikkert litt an på fødselen også. Far til lillegutt ble ikke spurt, men han stod litt fast, så de tok ham relativ raskt ut for en titt. Hadde ham litt på magen, bare. Morkaka trodde jeg det var vanlig å vise, men det var det heller ikke spm om, så det er jo mulig at det var mine jordmødre som bare vurderte oss slik:) Jeg hadde ingen behov for å se morkaka uansett, så akkurat det passa meg fint:)
*toppris* Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 pappan her fikk klippe navlestrengen:) tror nok han syns det var spennende;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. januar 2009 #8 Skrevet 12. januar 2009 hvis alt er normalt får far spørsmål om det ja, hvertfall stort sett. hos meg fikk han ikke det, fordi det var nummeret før de måtte ta med ungen ut for å få han til å puste selv. var helt blå og skrek ikke når han kom ut. så de måtte klippe den selv for å skynde seg....
strikkemegihel Skrevet 12. januar 2009 #9 Skrevet 12. januar 2009 Med oss og vart det så stress at dei måtte klippe sjølv, trur mannen min fekk tilbudet om å klippe vekk litt meir då dei hadde fått pusten i gang, men det var ingen ting han følte for. Det viktigaste var at alt gjekk bra. Fekk forresten ikkje barnet på magen før etter ca 20 min fordi dei jobba med han, men dei var i rommet, hadde alt utstyr tilgjengeleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå