Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 I går etter en laaaaaaang prat igjen fortalte min kjære at vi kunne ha sex uten kondom og at vi kunne fortsette med dette. Jeg kunne ikke tro ordene som kom ut av hans munn. Jeg var så glad og kjente den gode gamle kriblingen i magen igjen. Det ble jo seff en runde i senga denna kvelden, og vi har hadde det så bra igjen. Litt sånn det var når vi var nyforelskede. Alt føltes perfekt... Helt til jeg våknet i dag tidlig og min kjære har fått kalde føtter.. Nå er han tilbake på det gamle stadiet igjen. Usikker og ikke klar. Trenger tid på seg til å tenke.. Og dette var som et hardt slag i trynet. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, for følelses messig er dette veldig vanskelig. Hjelper heller ikke at en av mine bedre venninner ringte i går og sa at hun nå skulle ha sin tredje.. Hvorfor kan ikke denne lykke også skje meg??? Beklager så langt innlegg.. Måtte bare få ut litt frustrasjon..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #2 Skrevet 12. januar 2009 Heisann. Ikke noe kjekt dette nei.. Han vet tydeligvis ikke hva han vil denne karen din. Spør han hvorfor han plutselig er slik idag, og hadde sååå troa i går? Han må se til å bestemme seg snart, enten er han med, eller så er han ute! Hvis samboeren min hadde gjort noe slikt mot meg så hadde jeg pakka sakene mine tror jeg.. Dette er jo umennesklig...
Helene - med lillegutt i magen Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Hei swopie87. Ja, han leker virkelig med følelsene dine... Skjønner godt at du blir frustrert av at han veksler sånn i forhold til hva han ønsker. Og når han går så langt som å ha sex uten kondom i den hensikt å gjøre deg gravid, burde han jo være rimelig sikker på at det er dette han vil. Hva er det som gjør at han forandrer mening? Og hva gjør dere hvis du blir gravid nå? Liten sannsynlighet etter kun en gang, men likevel. Lykke til! Håper kjæresten din får bestemt seg snart. :-)
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Dessverre er det nok veldig liten sjans for at jeg blir gravid etter denne ene gangen. Skulle det skje, så tror jeg det ville gått veldig bra for jeg føler at han er klar til det selv om han ikke innser det selv. Jeg tror ikke bare det er en ønske tanke jeg har, men ser det lissom i han at det er noe. Derfor er det også veeeeeldig frustrerende at han ikke klarer å bestemme seg. Han har ingen å prate om det med heller, så skjønner at tankene svirrer rundt i hodet på han og... Men jeg får bare krysse fingrene og håpe at han vil gi meg det jeg vil ha =) Er jo så utrolig gla i denna gutten min og da, så vil ikke gå i fra han heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå