Gå til innhold

Gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men aner ikke når jeg har termin! Har aldri hatt uregelmessig mens men det var den sist gang, å jeg husker ikke når... tror slutten av nov. begynnelsen av des. Følte jeg skulle få mens i slutten av uka (onsdag/torsdag) men ingen mens kom. Har også vært kald å sittet med pledd inne når det egentlig har vært kjempevarmt. Så bestemte meg for å ta en test fredag kveld. Å da lyste ett STERKT kryss mot meg før kontrollstreken kom frem. (clearblue). Den loddrette streken var mye sterkere enn den vannrette. Må bestille meg legetime i morgen. Er spent på når denne spiren ble unnfanga. Jeg tror det var i jula. Men etter det sterke krysset å dømme tror jeg at jeg må være 5 uker på vei iallefall. Med forige mann for 9 mnd siden testet jeg dagen etter IKM å da var ikke krysset langt fra så sterkt. Sender masse babystøv over til dere andre her inne********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Håper det klaffer for dere alle snart å at vi sees inne på 1 tri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Jeg sitter i litt samme situasjon som deg. Sist mens jeg hadde var veldig uregelbunden. Vet når jeg hadde siste mens, så regnet utifra det og syklus på 28 dager. Ellers er det bare å vente til ultralyd så får du vite det :)

Skrevet

Gratulerer!!!

Håper å følge etter...må teste meg snart siden mensen ikke dukker opp...

Skrevet

Gratulerer fra meg også. Så koselig at så mange tester positivt nå:)

Skrevet

Gratulerer med spiren! snapper til meg mye babystøv;)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...