Gå til innhold

Hva er det samboeren din bare MÅ se på tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjeder meg å arti å høre:)

min må se miami ink,ice road truckers som går nå å div program på discovery å disse britiske bilprogrammene som de sender heletida.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

ingenting han ikke kan laste ned, heldigvis :o) Kjedelig å være avhening av tidspunkt, for det kræsjer alltid med det jeg vil se! :o)

Skrevet

newcastle kamper. da må både han og guttungen ha på draktene sine. og ingenting annet betyr noe. he he..

Skrevet

ice road truckers, fifth gear, topgear, mythbusters, smash lab, og andre programmer på discovery som jeg ikke husker i farta.

Skrevet

Farlig fangst og hot road.. 2 serier jeg synes er ufattelig kjedelige =P

Skrevet

iceroad truckers og las vegas.

er en grunn til at jeg sitter her og glaner nå for å si det sånn....;)

Skrevet

å for å ikke glemme orange county choppers!! liker d meste j å da men er arti å høre hva andre menn ser..:)

Skrevet

Å herregud... Hvilken serie skal jeg begynne å nevne?!?

Prison break

Las Vegas

Fringe (?)

CSI ( den på tirsdag og onsdag)

Chuck

24 når det går

akutten

Tror jeg har fått med meg alt...... Tror jeg! Vet ihvertfall at det er enkelte dager alt kræsjer. Da må han se på ett program, ta opp på tuneren OG videoen!

Så stakkars lille meg som kun følger med på FRustrerte fruer blir henvist til soverommet hver tirsdag. Da er alt opptatt på stua =D

Skrevet

Deadliest catch og American Chopper er favorittene her :-) Ikke mine favoritter, nei....Men vi har heldigvis noen programmer begge liker å se da, tv2 hjelper deg og luksusfellen mm :)

Skrevet

Fotball desverre.. Heldigvis stikker han ofte ned paa den lokale puben for aa se paa det. Like greit saa faar jeg se paa hva jeg vil..

Skrevet

Absolutt ingenting :o)

Skrevet

Ikkeno, men han bare MÅ sitte med laptopen åpen og innen synsvidde 90% av tiden han er hjemme..

Skrevet

Champions League-kamper. Ja, og skiskyting..og hopp..og diverse andre sportsprogrammer.

Selv må jeg se diverse tv-serier jeg følger med på, så..

Skrevet

Manchester United kamper, får han ikke se det til meg, stikker han til kompiser.

Bestemor prøver å få meg til å se Dagsrevyen på nrk kl 19 på hverdagene, for ellers får jeg ikke med meg hva som skjer i verden sier hun. Så skal lure oss til å se det også:)

Skrevet

Ingenting, men han liker den Berserk-serien på NRK:)

Skrevet

Eeeeey, Deadliest Catch er kult jo :)

Skrevet

Premier League-kamper og nederlandske Æresdivisjonskamper

CSI (originalen)

Akutten

Nederlandske nyheter kl. 20

Criminal Intent

Heldigvis vil jeg se på mye av det samme, så ingen krangling her i gården :-)

Skrevet

Ingenting han MÅ se, men det ser jo ut som han er typisk mann, da, siden han liker Deadliest Catch og Ice Road Truckers mest av alt, bortsett fra amerikansk fotball når Green Bay Packers spiller, eller basketball når Iowa Hawkeyes spiller. Men selv det kan han stå over.

Han har selv jobbet i fiskeindustrien i Alaska, så det forklarer hans interesse for Deadliest Catch, om det trengs!

Skrevet

Sporten..han hater annen tv-titting.

Blir mye kortspill på oss om kveldene.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Brannkamper og barcelonakamper.

Før var han avhengig av the OC, hehe, syns det var litt søtt da...=P

Skrevet

Fotball. Utenom det, er det ingenting som er et must. Han finner like gjerne frem en god bok, han.

Jeg, derimot....((:

Skrevet

Det er ingenting han MÅ se, utenom en og annen dokumentar. Vi har Get , så kan ta opp hvis det krasjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...