litakine og Theodor Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 hvordan har det foregått hos psykolog/psykiatrer/psyk sykepleier? Har veldig problemer med fødselen enda,som i det siste har jeg mistenkt at jeg er deprimert. Har fått henvisning til voksenpsykiatrisk poliklinikk, men pga lange ventelister kommer jeg ikke inn før april. Har allerede begynt å grue meg, for detaljer fra fødselen skremmer meg og jeg begynner å grine med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå