Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Hei, må bare lufte ut en bekymring på høring her. Sist jeg hadde sex med mannen min begynte jeg å blø kraftig, mørkt nesten sortlig blod, og en del. Dro til legen, fikk høre at hjertet fremdeles banker og kjenner spark. Legen sier at det er blodårene i kjeden som ryker, men skjer det igjen så må de vurdere å legge meg inn på sykehuset. Så, nå tørr vi ikke ha sex lengre og det er 3 mnd igjen av graviditeten og føler meg "skyldig" overfor mannen min. Han er så grei og klager ikke, men han har jo sine behov han og så... vræl! Noen som har erfaring fra slik blødning og om det skjer igjen osv. ?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Mm, ja det er irriterende, men det skal veldig lite til for å begynne å blø i slimhinnene.. (enten det er nedentil eller i nesen eller munnen etc). Har ikke noen så kraftig erfaring som deg da desverre... Men min sambo har frivillig(jeg er sjokka) sagt at vi skal avstå så mye som mulig fra sex pga jeg får så sterke kynnere og måtte på føden for sjekk.. Jeg tror nok din også frivillig lar være hvis han blir nok opplyst om konsekvensene
Lea Laus Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Det er jo mye man kan gjøre for å tilfredstille mannen som ikke innebærer et samleie! Hva med å overraske han med en heftig blowjob;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå