Gå til innhold

babybjørn?


jente08 og gutt12

Anbefalte innlegg

Hei novemberdamer:)

Jeg bare lurer på om dere har begynt å bruke babybjørn allerede? Snuppa blir 2 mnd i morgen,men jeg har ikke begynt å bære henne i babybjørn ennå. Prøvde for noen uker siden,men da bare hang hun slapt inni der, så ikke noe behagelig ut.

Jeg vet ikke når det er vanlig å begynne med babybjørn, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte det når han var 1 mnd, men bare kort tid. Når brukte jeg det før noen dager siden, nå er han 10 uker og satt litt bedre oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller anbefale sjal selvom det ikke var spørsmålet!;) Jeg har båret lilleprinsen inntil meg fra vi var på barsel og han trives veldig godt:) Her er det ingen restriksjoner for bæretiden. Babybjørnen er tyngre å bære barnet i for mor, i tillegg til at det ikke er en veldig god stilling for barnet fysiologisk sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har personlig ingen formening om når man skal begynne med babybjørn, men når vi var på sykehuset etter fødsel og vi hadde en fysioterapaut som fortalte oss litt om trening etter fødsel og litt diverse fortalte hun at det ikke var ideelt å putte barn i babybjørn før de har fått stabilisert nakken sin. Bare viderformidler det hun sa, men det er jo opp til deg selv når du vil bruke den tenker jeg :o)

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...